Segmen Lucky Draw bersama Fareha Rahmat

Nukilan ~ CariNur on Saturday 27 August 2011

Tetiba teringin nak join Segmen Lucky Draw bersama Fareha Rahmat.Sambil aku melayani mood Monday Blues aku ni...apa lah salah kiranya aku merajinkan diri meng'create' satu entry yg bertajuk Segmen Lucky Draw bersama Fareha Rahmat ni. Mana tau kan kalau Puan Fareha Rahmat ni berbesar hati nak menghadiahkan hamba topup RM10 tu.heheheh.



Selain nak mencuba nasib...dengan kebetulan yang teramat sangat la..henpon aku ni memang perlu diberi "makan" dah ni.tp,sbb dtg opis td aku naik ERL...so,x sempat aku nak singgah mana2 kedai.jadi...kalau la ini rezeki aku..alhamdulillah...

So...korang2 tu kalau nak join sila la klik gbr comey di atas tu untuk sertai dan ketahui cara2nyer......cepat...tgl 1jam lebih sket je lg ni...wish me best of luck k...cayang kak fareha...(wahhh...bodek lebih nampak..hahah)
 

Followers

About Me

My photo
I am a simple person,humble.sukar tuk meluahkan apa yg terpendam di hati.so,aku wat blog ni untuk aku meluahkan or bercerita. Aku Seorang Blogger Newbie